آموزش وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

فروش قالب وردپرس
آموزش وردپرس

با سلام من مهران حسینی راد رشته کامپیوتر خوشحالم که در این وبلاگ وردپرس را به شما عزیزان آموزشی کامل دهم

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس
بایگانی
محبوب ترین مطالب

قالب وردپرس تندیس

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۴ ق.ظ

قالب وردپرس تندیس

قالب وردپرس تندیس

با سلام قبل از هرچیزی ما قراره از حالا به بعد بیشتر از محصولاتی که تا حالا ساختیم را برای شما قرار دهیم ، این قالب ها توسط تیم راه وردپرس طراحی شده است و برای شما به نمایش قرار داده شده است ، این قالب یک محصول ایرانی می باشد که مناسب برای سایت های شرکتی وردپرسی می باشد و با این قالب شما می توانید یکی از بهترین سایت های وردپرسی را برای خود راه اندازی کنید.

قبلا برای اینکه به کاربران خودمون که در سایت ما هستند برای راه اندازی سایت های شرکتی قالب های نظیر قالب وردپرس بی و قالب وردپرس انفولد و قالب زفایر و قالب های دیگر را برای آن ها پیشنهاد می دادیم ولی اکنون که خودمان یک قالب شرکتی کد نویسی کرده ایم ، قالب خودمان یعنی قالب وردپرس شرکتی تندیس را به دوستانی که می خواهند سایت شرکتی راه اندازی کنند پیشنهاد می کنیم چون امکانات عالی زیر را دارند و به همین دلیل است که به آن ها این قالب را پیشنهاد می کنیم

زیرا قالب های که توسط کد نویس های خارجی به ما ایرانی ها فروخته می شوند دارای حجم بالا بوده و هر لحظه باید منتظر آپدیت های پی در پی آن ها باشیم ولی ما این قالب را به دلیل طراحی کرده ایم که دیگر از اینکه هر چند روز یک بار قالب سایت را آپدیت کنیم راحت شوید این قالب را قرار داده ایم.

چی شد که قالب وردپرسی تندیس را ایجاد کردیم:

پس از چند ماه فعالیت است در راه وردپرس ما ،چند قالب شرکتی خارجی داشتیم که هر روز کاربران با آنها به مشکل برخورد می کنند و مجبور به پرسیدن سوال از ما میشدند و بعد از آن تیم ما تصمیم گرفت تا یک قالب شرکتی بی عیب و نقص طراحی کند و به صورت عالی برای کاربران قرار دهد تا بدون هیچ مشکلی بتوانند سایت خود را طراحی و نمایش دهند و این چنین شد که امروز قالب وردپرس تندیس را برای شما بعد از چند روز طراحی قرار دادیم ، این قالب راه های زیادی دارد تازه اولین روز های زندگی خود را سپری می کند.

امکانات محبوب قالب وردپرس تندیس
امکانات محبوب قالب وردپرس تندیس

قابلیت ساخت هدر به صورت بینهایت :

در این قالب برای شما قابلیت های زیادی فراهم کرده ایم ، یکی از این قابلیت ها ساخت هدر به صورت نامحدود یا بی نهایت است که به شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید برای خودتان هدر مورد نظر خود را طراحی و به نمایش قرار دهید.

قابلیت رنگبندی های بینهایت :

یکی از این قابلیت های این قالب قابلیت رنگبندی های بینهایت است که به شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید برای خودتان هر رنگ یا رنگبندی که می خواهید را برای خود در سایت خود قرار دهید و استفاده کنید.

دارای صفحه ساز المنتور :

همانطور که می دانید چند سالی بود که اکثرآ از صفحه ساز های وردپرسی استفاده می کردند که یکی از آن صفحه ساز ها که اکنون کمی کم رنگ شده است صفحه ساز ویژوال کامپوزر است ، ولی ما در این قالب برای شما با صفحه ساز ویژه المنتور این قالب را طراحی کرده ایم.

ساخت فوتر به صورت دلخواه :

یکی از این قابلیت های دیگر این قالب ساخت فوتر به صورت دلخواه است که به شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید برای خودتان فوتر دلخواه خود را بسازید و نمایش دهید ، قابلیت ساخت فوتر تا بینهایت را نیز هم دارد.

دارای جدول قیمت محصولات :

در اکثر سایت های فیلم سینمایی یا بهتر معرفی کنم سایت های دانلودی برای کسب در آمد از سایت خود دارای پلن های عضویت هستند که شما هم می توانید جدول های قیمت محصولات یا پلن های محصولات را در سایت خود بسازید و نمایش دهید.

دارای استایل باکس های جدید :

یکی از امکانات خوب این قالب اینکه دارای استایل باکس های جالبی می باشد که به همراه بیش از 500 نوع فونت آیکون می باشند که شما می توانید برای سایت خود از هر کدام فونت آیکون ها که می خواهید استفاده کنید.

امکانات دیگر این قالب :
  • بیش از 500 نوع آیکون های سفارشی
  • قابلیت نمایش دادن اسلایدر در سایت
  • قابلیت نمایش دادن نظرات مشتریان
  • قابلیت ساخت فروشگاه با ووکامرس
  • قابلیت قرار دادن ویدیو در اسلایدر
  • قابلیت نمایش دادن دکمه های سفارشی
  • قابلیت نمایش گالری در صفحه سایت
  • قابلیت نمایش پلان بندی کردن محصولات
  • قابلیت ساختن هدر سفارشی
  • قابلیت ساختن فوتر سفارشی
  • نمایش دادن مطالب سایت به چند نوع مختلف
  • قابلیت نمایش نمونه کار ها در صفحه سایت
  • قابلیت نمایش شمارنده در سایت
  • نمایش دادن مکان دفتر شما با نقشه گوگل
  • به همراه امکاناتی دیگر …

برای دیدن نسخه نمایشی و خرید قالب اینجا کلیک کنید

فروش قالب وردپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی