آموزش وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

فروش قالب وردپرس
آموزش وردپرس

با سلام من مهران حسینی راد رشته کامپیوتر خوشحالم که در این وبلاگ وردپرس را به شما عزیزان آموزشی کامل دهم

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس
بایگانی
محبوب ترین مطالب

طراحی هدر و فوتر سایت با Elementor

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۶ ب.ظ

طراحی هدر و فوتر سایت با Elementor

طراحی هدر و فوتر سایت با Elementor

سلام داشتن یک هدر و یا فوتر مناسب برای سایت همیشه یکی از آرزو های مدیر های سایت وردپرسی می باشد ، ولی ما امروز به آن دسته از افرادی که دوست دارند همیشه به روز باشند یک افزونه ای را قرار داده ایم و آموزش داده ایم که می توانند به راحتی با این افزونه برای خودشان نیز یک هدر سایت و یا فوتر سایت بسازند و برای خود نمایش دهند.

معرفی این افزونه :

خب وقتی صحبت از معرفی افزونه میشود باید برای شما از سیر تا پیاز این افزونه معرفی کنیم ، برای استفاده از این افزونه شما باید افزونه المنتور را نیز نصب و فعال سازی کنید ، به دلیل اینکه این افزونه طراحی هدر و فوتر سایت یکی از زیر مجموعه های افزونه المنتور می باشد ، این افزونه با آمار نصب بیش از 400000+ بار توسط دوستان و کاربران وردپرس نصب و دانلود و یا فعالسازی شده است که شما به راحتی می توانید این افزونه را نیز فعال و نصب کنید ، نام این افزونه همان طور که گفته شد Elementor – Header Footer & Blocks Template می باشد.

شما می توانید با استفاده از این افزونه هر نوع هدر یا فوتر سایتی را که می خواهید برای سایت خود بسازید و نمایش دهید و در ضمن اگر که نمی دانید چگونه در وردپرس ، افزونه نصب کنید آموزش نصب افزونه در وردپرس را نیز بخوانید.

آموزش نصب افزونه در وردپرس

آموزش کار با این افزونه :

ساخت هدر یا فوتر سفارشی با المنتور
ساخت هدر یا فوتر با المنتور

خب شما بعد از نصب و فعالسازی دو افزونه گفته شده دو بخش جدید برای شما در پنل مدیریت وردپرس سایتتون نمایش داده می شود یکی به نام المنتور که شما برای طراحی هدر یا فوتر سایت خود نیاز به کار با این افزونه ندارید ، شما برای طراحی هدر یا فوتر سایت خود باید به بخش نمایش بروید و بعد از آن بر روی Header Footer & Blocks کلیک کرده.

طراحی هدر و یا فوتر با المنتور
طراحی هدر و یا فوتر با المنتور

بعد از کلیک بر روی بخش گفته شده (Header Footer & Blocks) یک صفحه مانند تصویر بالا برای شما نمایش داده می شود که شما باید برای ساخت هدر یا فوتر باید بر روی دکمه Add New کلیک کرده و بعد از کلیک بر روی دکمه گفته شده یک صفحه جدید برای شما نمایش داده می شود که شما باید مشخص کنید که می خواهید هدر بسازید و یا فوتر که بعد از مشخص کردن این بخش شما به صفحه طراحی فوتر و یا هدر سایت خود وارد می شوید و حالا دیگر می توانید هدر یا فوتر خودتون را طراحی کنید.

امکانات این افزونه :
  • دارای المنت های بیش از حد
  • کاملآ راستچین می باشد
  • کاملآ ریسپانسیو می باشد
  • قابلیت سفارشی سازی بیش از حد
  • دارای ابزارک های متعدد
  • قابلیت قرار دادن پس زمینه رنگی 
  • و دیگر هزاران موارد

دانلود افزونه  صفحه افزونه 

فروش قالب وردپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی