آموزش وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

فروش قالب وردپرس
آموزش وردپرس

با سلام من مهران حسینی راد رشته کامپیوتر خوشحالم که در این وبلاگ وردپرس را به شما عزیزان آموزشی کامل دهم

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس
بایگانی
محبوب ترین مطالب

افزونه سئو وردپرس Yoast SEO Premium فارسی

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۹ ب.ظ

آموزش افزونه سئو وردپرس با Yoast SEO Premium

افزونه حرفه ای سئو وردپرس Yoast SEO Premium فارسی

سلام یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس افزونه یواست سئو وردپرس می باشد این افزونه به نام دیگری هم می باشد وردپرس سئو پرمیوم هم می باشد این افزونه یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس است این افزونه دو نسخه دارد یکی نسخه رایگان و دیگری نسخه حرفه ای که می توانید به راحتی با نسخه رایگان این افزونه کار کنید و بعد افزونه حرفه ای را به راحتی از راه وردپرس خرید کنید و سایت خود را به راحتی با این افزونه سئو کنید. در ادامه با افزونه سئو وردپرس Yoast SEO Premium  با ما باشید

یکی از خوبی های این افزونه این است که شما می توانید به راحتی مطالب ، برگه ها ، رسانه ها خود را سئو کنید به کمک این افزونه شما می توانید متا تگ های عالی سئو را به سایت خود اضافه کنید.

سئو سایت خود را قورت دهید

تفاوت نسخه رایگان با حرفه ای در این افزونه :

  • قابلیت قرار دادن بیش از یک کلمه کلیدی کانونی برای هر مطلب
  • دارای ویدیو آموزشی کار با افزونه
  • راهنمایی قدم به قدم هم توسط راه وردپرس و سایت اصلی
  • امکان ریدایرکت کردن آدرس سایت و آدرس پیوند یکتا های مطالب

مدیریت ریدارکت ها

مدیریت ریدارکت ها :

با این قابلیت شما می توانید جلوی ضرر و زیان های سایت خود را بگیرید (جلوگیری از not found یا ارور 404 ) بهترین کار می باشد.

چه موقعه از ریدارکت استفاده می کنیم :

زمانی از ریدایرکت کردن استفاده می کنیم که پست یا مطلبی یا برگه ای پاک می کنیم برای رفع ارور های 404 و یا Not Found های الکی از ریدایرکت استفاده می کنیم تا وبمستر تولز به گوگل ارور ندهد و باعث کم بود بازدید و کم شدن رتبه سایت مان در الکسا نشود و همیشه پایدار بمانیم.

یکی از بهترین روش های حذف یک مطلب بدون افت سئو سایت چیست :

خب حالا افزونه سئو وردپرس همراه با شماست که تا هر زمانی که یک مطلب یا یک صفحه در سایت شما حذف شد ، در سایت وردپرسی شما جستجو یا سرچ کرده مطلبی که بیشترین شباهت را با صفحه در خواستی کاربر شما دارد پیدا می کند و کاربر را به آن صفحه انتقال می دهد این یعنی سایت شما بدون خطای 404 نمایش داده می شود و در کنار این همه امکانات یک امکان جدید وجود دارد که می توانید به راحتی می توانید سر صفحه ای از سایت خود را که می خواهید به راحتی به صفحه دیگر انتقال یا ریدایرکت کنید.

پکیج آموزش وردپرس - یوسات سئو

امکان قرار دادن چند کلمه کانونی برای هر صفحه یا نوشته :

یکی امکانات جدید این افزونه همین است که می توانید به راحتی با این افزونه چند کلمه کانونی برای هر صفحه یا نوشته ای چند کلمه کانونی بنویسید و با قرار دادن چند کلمه کانونی می توانید بازدید سایت خود را چندین برابر کنید در نسخه رایگان این افزونه یک کلمه کانونی می توانید تعریف کنید ولی در نسخه پریمیوم یا حرفه ای قابلیت کلمه کانونی افزوده شده است.

افزودن کلمه کلیدی در وردپرس

حذف تبلیغات در نسخه حرفه ای افزونه :

خب برای فهمیدن نسخه حرفه ای بودن افزونه یکی از راه ها این است که در نسخه رایگان این افزونه شما می توانید در بخش صفحه اصلی افزونه در پنل مدیریت شما تبلیغات وجود دارد ولی در نسخه حرفه ای افزونه دیگر تبلیغات در افزونه حذف شده است.

برای خرید و دانلود آنی افزونه کلیک کنید

فروش قالب وردپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی