آموزش وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

فروش قالب وردپرس
آموزش وردپرس

با سلام من مهران حسینی راد رشته کامپیوتر خوشحالم که در این وبلاگ وردپرس را به شما عزیزان آموزشی کامل دهم

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس
بایگانی
محبوب ترین مطالب

قالب وردپرس Zeal فارسی

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ق.ظ
قالب وردپرس Zeal فارسی

قالب وردپرس Zeal فارسی

با عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت دوستان عزیز و پیگیر راه وردپرس که هر روز منتظر سایت ما هستند تا یک قالب مفید و پر کاربرد برای آن ها قرار دهیم ، ما این بار برای شما یک قالب وردپرسی فارسی رایگان دیگر قرار داده ایم که می توانید به راحتی با این قالب یک سایت وبلاگی و یا یک سایت تفریحی عکاسی و یا یک سایت شرکتی راه اندازی کنید ، این قالب یکی از برترین قالب های موجود در مخزن وردپرس می باشد که به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد.

 

این قالب کاملآ فارسی و راستچین و به صورت عالی ریسپانسیو شده است که می توانید خیلی راحت در تمامی نسخه های اندروید و Ios به راحتی سایت خود را به نمایش در آورید ، این یکی از قابلیت های خوب این قالب وردپرسی رایگان می باشد ، خیلی خوب است که این قالب از ابزارک ها و در ضمن از منو ها پشتیبانی می کند و در ضمن یک اسلایدر تمام صفحه هم در صفحه اصلی سایت دارد که می توانید در آن خودتان و یا کسب کارتان را معرفی کنید.

اگر که شما بخواهید این قالب وردپرسی را نصب و اجرا کنید می توانید از آموزش های زیر استفاده کنید و آن را طبق آموزش زیر نصب و سفارشی سازی کنید ، این قالب یکی از بهترین قالب های وردپرسی در مخزن وردپرس با آمار نصب و اجرای بالا می باشد.

این قالب با اینکه یکی از بهترین قالب های وردپرسی رایگان می باشد ولی یک نسخه حرفه ای یا PRO دارد که می توانید به راحتی بعد از دانلود و نصب نسخه رایگان به لینک خرید نسخه حرفه ای قالب هم نیز دست یابید ، این قالب با فونت رایگان بی یکان به شما تحویل داده می شود.

امکانات این قالب :

  • داشتن بخش معرفی برای کارمندان
  • داشتن نسخه حرفه ای یا پولی
  • مناسب در زمینه های سایت شرکتی و عکاسی 
  • کاملآ فارسی و راستچین شده
  • به همراه فونت فارسی بی یکان
  • دارای اسلایدر تمام صفحه

برای دانلود کلیک کنید

فروش قالب وردپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی