آموزش وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

فروش قالب وردپرس
آموزش وردپرس

با سلام من مهران حسینی راد رشته کامپیوتر خوشحالم که در این وبلاگ وردپرس را به شما عزیزان آموزشی کامل دهم

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس
بایگانی
محبوب ترین مطالب

افزونه آلتیمیت ادان فارسی

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ب.ظ

افزودنی های ویژوال کامپوسر | آلتیمیت ادان فارسی

سلام این بار همراه شماییم که یکی از افزونه های که کاربرد زیادی دارد تا بتوانید به راحتی با آن یک صفحه حرفه ای بسازید این است ، این افزونه ایست که بر روی افزونه ای به نام ویژوال کامپوسر نصب می شود و که به نام Ultimate Vc Addon می باشد که در ضمن خود ویژوال کامپوسر که یک صفحه ساز قدرتمند است ، به کمک این افزونه افزودنی های ویژوال کامپوسر شما می توانید یک سایت عالی بسازید با این افزونه شما می توانید یک سایت عالی طراحی کنید ، این افزونه به شما کمک می کند تا بتوانید یک صفحه حرفه ای برای خود بسازید و نمایش دهید.

پشتیبانی قالب گود نیوز

این افزونه امکانات زیادی به سایت شما اضافه می کند تا بتوانید به راحتی با افزونه صفحه سایت خود به شکل عظیم و بزرگی بسازید و نمایش دهید ، این افزونه بیش از میلیون ها امکانات و بخش های زیبا دارد که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید ، خلاصه می کنم ، سرتون را درد نیاورم ، از این افزونه هر چه بخواهید می توانید پیاده سازی کنید و در قسمت زیر تعدادی از امکانات این افزونه را برای شما معرفی و توضیح می دهیم.

افزونه پک افزودنی ویژوال کامپوسر

ساخت هزاران صفحه تفاوت با افزونه :

همانطور که در قسمت بالا به شما توضیحی دادم ، این افزونه قابلیت ساخت هزاران صفحه با گرافیک های عالی و پیشرفته را فراهم کرده است که شما بتوانید فقط و فقط با کلیک بر روی المنت های مورد نظر و با کشیدن یا دراگ اند دراپ کردن المنت های انتخابی توسط خود صفحه مورد نظر خود را نیز طراحی و بسازید.

کاملا ریسپانسیو و راستچین :

این افزونه هر چه صفحاتی بسازید می دانید که آن ها کاملآ ریسپانسیو می باشد و به خوبی در موبایل یا انواع صفحه نمایش ها با تمامی سایز و اندازه ها به خوبی نمایش داده می شود.

پشت زمینه ویدیویی برای هر باکس :

یکی از امکانات این افزونه این است که شما می توانید به راحتی پشت هر المنت یا بخشی که دوست دارید ، پشت زمینه ویدیویی برای هر باکس بسازید و نمایش دهید.

امکانات افزونه افزودنی ویژوال کامپوسر

این افزونه کامل فارسی و اورجینال می باشد که برای شما در قسمت بالا تصویری از فارسی بودن این افزونه قرار داده ایم که به راحتی می توانید با آن هر نوع ویجت که بخواهید انتخاب کنید و برای خود نمایش دهید ، این افزونه قابلیت های استفاده از انیمشن های می باشد که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و صفحه ای عالی بسازید و طراحی کنید.

امکانات این افزونه :

  • استفاده از آیکون در صفحه سایت با افزونه
  • ساخت جعبه اطلاعات به کمک افزونه
  • ساخت لیست اطلاعات
  • قابلیت ساخت جعبه فلیپ
  • قابلیت استفاده از شمارنده
  • قابلیت استفاده از بنر تعاملی
  • ساخت جعبه پاپ آپ در صفحه سایت
  • استفاده از تایم لاین
  • قابلیت نمایش مکان شما بر روی نقشه گوگل
  • قابلیت نمایش متن فانتزی
  • این افزونه کاملآ فارسی شده است

ویژگی های بیشتری این افزونه دارد که با نصب می توانید ببینید./موفق پیروز باشید

برای خرید و دانلود آنی افزونه کلیک کنید.

فروش قالب وردپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی