آموزش وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

آموزش و قالب وردپرس

فروش قالب وردپرس
آموزش وردپرس

با سلام من مهران حسینی راد رشته کامپیوتر خوشحالم که در این وبلاگ وردپرس را به شما عزیزان آموزشی کامل دهم

تبلیغات
آموزش صفر تا صد وردپرس
بایگانی
محبوب ترین مطالب

پیکربندی ووکامرس بخش پنجم – حریم خصوصی

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ب.ظ

پیکربندی ووکامرس بخش پنجم - حریم خصوصی

پیکربندی ووکامرس بخش پنجم – حریم خصوصی

سلام تا بخش چهارم پیکربندی ووکامرس به شما تا آخر بخش پرداخت به شما توضیح داده شد ه و اکنون وقت اینکه بتوانید حریم خصوصی کاربران فروشگاه خود را حفظ کنید تا اطلاعات خصوصی کاربران یا مشتری های شما در معرض خطر قرار نگیرد به همین خاطر گفتم که در این بخش برای شما بخش حریم خصوصی یا کاملش را بخواهم بگم بخش حفظ حریم خصوصی حساب های کاربری را به شما آموزش دهم با اتمام یادگیری این بخش شما می توانید خیلی راحت حریم خصوصی کاربران خود را صفر تا صد پیکربندی کنید تا در معرض خطر قرار نگیرد.

شروع آموزش پیکربندی حریم خصوصی کاربران :

خب شما حتما ووکامرس را نصب کرده اید که می خواهید حریم خصوصی کاربران خود را پیکربندی کنید برای پیکربندی حریم خصوصی کاربران باید شما مانند همیشه به بخش پیکربندی > حفظ حریم خصوصی حساب های کاربری کلیک کنید و بعد از آن به یک صفحه مانند تصویر زیر انتقال پیدا می کنید که در آن باید طبق آموزش زیر تصویر اقدام به پیکربندی حریم خصوصی کاربران فروشگاه خود کنید.

پیکربندی بخش حریم خصوصی کاربران در ووکامرس

پرداخت مهمان :

در این بخش شما می توانید به کاربران مهمانی که از طریق موتور های جستجو به سایت شما مراجعه می کنند اجازه دهید که در حین پرداخت اکانت آن ها به صورت خودکار ساخته شود و یا اول اکانت خود را بسازند و بعد خرید کنند (پیشنهاد راه وردپرس این است که بگذارید خرید کنند و بعد از آن اکانت آن ها خودکار ساخته شود و برایشان ارسال شود)

ساخت حساب کاربری :

در این بخش شما می توانید طریقه ساختن حساب کاربری به مشتریان سایت خود را انتخاب کنید که به کدام از این چهار روش اکانت خود را بسازند ، مثلآ به مشتری زمان پرداخت اجازه ساخت حساب یا اکانت را دهند یا به مشتری فقط در صفحه حساب من اجازه ساختن حساب کاربری را دهند و دیگر موارد که دست خود شماست.

درخواست حذف حساب :

در این بخش شما می توانید به دو روش حساب های کاربری مشتریان خود را حذف کنید که عنوان می شود اول راه این است که (هنگام مدیریت درخواست پاک کردن حساب، آیا داده‌های شخصی داده شود که اکانت شما حذف شود یا نه ؟ ) و دیگر راه آن (هنگام مدیریت درخواست پاک کردن حساب، دسترسی به فایل‌های دانلود را لغو کند و گزارش‌های مربوطه را پاک کند؟) که هر دو روش توسط مدیریت امکان پذیر است و در دسترس شما می باشد.

حذف اطلاعات شخصی :

در این بخش شما می توانید به کاربران سایت اجازه دهید تا خودشان اکانت و اطلاعات مورد نظر و شخصی خود را حذف کند یا خیر ؟

سیاست حفظ حریم خصوصی :

در این بخش قانون و قوانین سایت شما نوشته شده است که می توانید آن را ویرایش کنید و در رسید خرید مشتری های خود ارسال کنید.

حفظ اطلاعات شخصی :

در این بخش شما می توانید مدت زمان دهید که مثلآ بعد از 100 سال اکانت مشتری های غیرفعال حذف شود یا خیر و دیگر امکانات که می بینید.

به همین راحتی می توانید حریم خصوصی کاربران را در ووکامرس پیکربندی کنید.

موفق و پیروز باشید.

فروش قالب وردپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی